فروش مستقیم پتوی یک نفره تیسا

پتوی یک نفره تیسا یکی از انواع پتوهای لاکچری است که فروش آن به صورت مستقیم توسط شرکت نام آشنای دیبافت صورت میگیرد. به دلیل استقبال بی نظیری که خریداران از پتوهای یک نفره، مخصوصاً پتوی یک نفره تیسا داشته اند، بازار این نوع کالا خیلی صعود داشته است و باعث شده است فروش این محصول رونق زیادی بگیرد. پتوی یک نفره تیسا به دلیل وزن و حجم کمش، رنگ های متنوع و هم نرم و لطیف بودنش خریداران زیادی دارد.

پتو یک نفره تیسا
در حال حاضر یکی از شرکت های مورد اعتماد که در وهله اول کیفیت محصول و رضایت مشتری را مد نظر میگیرد، شرکت بزرگ دیبافت است که منسوجات زیادی ازجمله انواع ملحفه ها، انواع روتختی، انواع مختلف زیراندازها و انواع پتوهای یک نفره و دونفره را در طرح و رنگ های دلربا و زیبا، مناسب هر قشری از جامعه، با قیمت مناسب و کیفیت تضمینی هم به صورت مستقیم و هم به صورت آنلاین عرضه مینماید و شبانه روز فعالیت میکند تا رضایت کامل مشتری را در بر داشته باشد.
خرید مستقیم و عمده پتوی یک نفره تیسا از این نمایندگی سبب اطمینان خاطر شما از کیفیت این کالا خواهد شد و با توجه به قیمت مناسب و کیفیت عالی ای که دارد، خرید آن به تعداد زیاد به سود خریدار خواهد بود، زیرا با گران شدن روز به روز کالاها در بازار فروش، خرید به تعداد زیاد میتواند سودمند باشد، چرا که خریدار اطمینان دارد یک کالا را به تعداد مورد نظر در اختیار دارد. در ادامه مطالب همراه صمیمی ما باشید.

از پتوی یک نفره تیسا چه میدانید

از پتوی یک نفره تیسا چه میدانید

پتوی یک نفره تیسا یکی از محبوب ترین پتوهای کم حجم و زیبا در بازار است که با مرغوب ترین نخ ها، تهیه و در بازارها توزیع میشود. این نوع پتوی یک نفره از وزن و حجم کمی برخوردار است و به راحتی میتوان این کالا را جا به جا نمود. ابعاد یک نفره این پتو ۱۵۰ در ۲۲۰ سانتی متر است. نخی که در تولید این پتو به کار رفته است از نخ پلی استر درجه یک بوده و از کیفیت خوبی برخوردار است. پتوی یک نفره تیسا از قیمت مناسبی نیز برخوردار است و خیلی نرم و لطیف است. این پتو دارای رنگ بندی های متنوعی است که دارای انواع مختلفی مانند پتوی مسافرتی، پتوی گل برجسته و پتوی نوزاد است که هم به دلیل وزن کمی که دارد و هم به دلیل اینکه جای کمی را اشغال میکند، بسیار محبوب است و خواهان زیادی دارد.
پتوی مسافرتی این شرکت، وزنش معادل یک و نیم کیلو است و برای مسافرت های طولانی گزینه خیلی مناسبی است. پتوی کودک نیز ضد حساسیت است و هیچ عارضه ای برای فرزندتان ایجاد نخواهد کرد. پتوی تیسا در سایزهای مختلف، یک نفره و دونفره در طرح های گوناگون تولید و عرضه میشود. فروش مستقیم پتوی یک نفره تیسا توسط شرکت معتبر دیبافت صورت میپذیرد. شما خریدار گرامی با اندکی تأمل درخواهید یافت که با خرید این منسوجات، راحتی را در منزل و حتی در مسافرت تجربه خواهید نمود.

پتو در چه سایزهایی تولید میشود

پتو در چه سایزهایی تولید میشود

یکی از کالاهای خواب که بیشتر ما خیلی به آن وابسته هستیم و جزو لوازم شخصی مان به شمار میرود، پتو هست. پتوهایی که در بازار عرضه میشوند در طرح ها و رنگ ها و سایزهای مختلفی هستند. قبل از خرید پتو، اول باید سایز پتو و اینکه آیا خریدار پتوی یک نفره یا دونفره یا پتوی کودک هستید را مشخص نمایید. به طور معمول سایز پتوهای یک نفره ۱۲۰ در ۱۶۰ سانتی متر و سایز پتوهای دونفره ۲۲۰ در ۲۴۰ سانتی متر است. قبل از خرید پتو حتماً در مورد سایز پتو اطمینان حاصل کرده و پتوی مناسب خود را با توجه به قد و وزن خود انتخاب نمایید. میتوانید انواع پتوهای مرغوب و باکیفیت را در همه سایزها با طرح های فوق العاده زیبا با قیمت مناسب به طور تضمینی از شرکت بزرگ دیبافت به صورت مستقیم خریداری نمایید و از خرید مناسب خود نهایت استفاده را ببرید.

راهنمای انتخاب رنگ مناسب برای پتو

راهنمای انتخاب رنگ مناسب برای پتو

انتخاب رنگ مناسب برای پتو خیلی مهم است. باید رنگ و طرحی انتخاب شود که مناسب اتاق خوابمان باشد. استفاده از رنگ های آتشین مخصوصاً برای کودکان دلبندتان زیاد توصیه نمیشود، چون با روحیه لطیفشان سازگار نیست و حس هیجان را در آنها زیاد میکند. انتخاب رنگ های آرامش بخش مانند آبی، سفید و رنگ های روشن مثل لیمویی بیشتر توصیه میشود.
اگر در محل خواب آرامش برقرار باشد، خواب افراد نیز بهتر خواهد بود و با انرژی بیشتری به کارهای روزانه خواهند پرداخت. شرکت نام آشنای دیبافت عرضه کننده پتوی یک نفره تیسا و پتوهای دونفره در رنگ ها و طرح های گوناگون به صورت مستقیم است و محصولات خود را مناسب هر سن و سلیقه ای با کیفیت تضمینی به فروش میرساند و در خدمت خریداران گرامی است تا یک خرید عالی را تجربه نمایند.

ارائه بهترین انواع پتو یک نفره تیسا

ارائه بهترین انواع پتو یک نفره تیسا

پتوی یک نفره تیسا با رنگ های متنوع و زیبا توسط شرکت معتبر دیبافت به صورت مستقیم به فروش میرسد. این محصول جنسش از نخ پلی استر است و کناره هایش نیز خیلی محکم دوخته شده است تا عمر بالایی داشته باشد. حساسیت ایجاد نمیکند و خیلی نرم و سبک است. این پتو همان گونه که از اسمش مشخص است، مناسب یک نفر است. قابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی و با دست را دارد. به خاطر ویژگی های منحصر به فردش مثل کم حجم و وزن بودن میتوان آن را همه جا، چه در مسافرت های کوتاه و چه در مسافرت های بلندمدت، با خود به همراه داشت.
برخی از پتوهای یک نفره از الیاف مصنوعی تولید شده اند و زود پرز میدهند و عمرشان کوتاه است، ولی اگر شما در این فکر هستید که پتویی مرغوب با کیفیت عالی و عمر طولانی را خریداری نمایید، توصیه ما این است که از شرکت معتبر دیبافت این پتوی فوق العاده کاربردی را تهیه نمایید. این شرکت به صورت فروش مستقیم با چندین سال سابقه خدمت در خدمت شما عزیزان است. بابت همراهی تان کمال تشکر را داریم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما