فروش ویژه پتو لیلیان مدل پارمیس

برای صرفه جویی در زمان، ما قصد داریم پتو لیلیان مدل پارمیس را به شما معرفی کنیم تا تصمیم گیری برای خرید یک پتو مناسب در تعداد کم و زیاد برای شما آسان تر شود و از لحاظ قیمت هم از تخفیفات ویژه این محصول در سایت دیبافت بهره مند شوید، پس زمان را از دست ندهید. استفاده از فرصت فروش ویژه پتو لیلیان مدل پارمیس به این دلیل با اهمیت است که شما میتوانید در کنار قیمت پایین، پتویی با بهترین مواد اولیه، طراحی زیبا و مهندسی بهترین مهندسین نساجی ایران را خریداری کنید.

بررسی ساختار انواع پتو لیلیان

بررسی ساختار انواع پتو لیلیان

برای بافت پتوهای لیلیان از بهترین و جدیدترین ماشین آلات صنعتی استفاده میشود و روزانه حدود ۳۰۰۰ عدد پتو تولید شده و به دست هموطنانمان میرسد. این پتو از جنس پنبه، پلی استر و نخ است. سایز یک نفره پتو لیلیان در ابعاد استاندارد ۱۶۰ در۲۲۰ یا ۱۵۰ در ۲۲۰ سانتی متر مربع است. همچنین پتو دو نفره لیلیان در ابعاد استاندارد ۲۰۰ در۲۴۰ یا ۲۲۰ در ۲۴۰ سانتی متر مربع بافته میشود. این منسوجات مرغوب را میتوانید به راحتی در فروش ویژه پتو لیلیان مدل پارمیس با قیمتی مناسب خریداری کنید.

بهترین پتوها کدام هستند

بهترین پتو لیلیان مدل پارمیس کدام هستند

برای داشتن یک پتوی خوب باید در انتخاب سایز، طرح، جنس، ضخامت و رنگ پتو دقت کنیم. اگر در این گزینه ها درست پیش بروید، شما میتوانید یک پتوی عالی خریداری کنید.
سایز پتو مسئله مهمی است. اگر پتو کوچک تر یا بزرگ تر از سایز تخت باشد، میتواند زیبایی اتاقتان را برهم بزند. نکته بعدی همانطور که گفتیم طرح و رنگ پتو است که باید با توجه به دکوراسیون اتاق و اینکه برای شما آرام بخش باشد، انتخاب شود تا یک خواب عالی همراه آن پتو به دست آورید. جنس یک پتو بسیار مهم است چراکه اگر شما حساسیت داشته باشید و جنس پتویتان مناسب نباشد، میتواند باعث تشدید آلرژی و حساسیت شده و شما با خارش و سوزش پوستتان روبه رو شوید. حتی ممکن است از لحاظ تنفسی باعث تشدید علائم شما شود. پس یک پتوی مناسب باید نرم باشد و در بافت آن از الیاف طبیعی که با بدن سازگار است، استفاده شده باشد. مورد بعدی ضخامت پتو است که در فصل های متفاوت شما نیاز به پتوی جدید پیدا خواهید کرد. در فصل تابستان و اواخر بهار نیاز به پتوهایی با ضخامت کم و نازک دارید، برای همین پتوهای مسافرتی با کیفیت بالا میتواند برای شما انتخاب مناسبی باشد و در فصل سرد زمستان و پاییز پتوهایی با ضخامت بالا شما را گرم نگه میدارد.
ما پتوهای لیلیان را به شما پیشنهاد میدهیم که این ویژگی ها را داراست و شما عزیزان میتوانید در فروش ویژه پتو لیلیان مدل پارمیس آنها را خریداری کرده و استفاده کنید.

آشنایی با پتوهای افرا

آشنایی با پتوهای افرا

پتوهای افرا یکی از پتوهای بسیار مرغوب و چهار فصل است، حتما میپرسید چطور یک پتو میتواند چهار فصل باشد؟
جنس این پتو طوری انتخاب شده که در فصل گرما بیش از اندازه گرم نباشد و در فصل زمستان باعث سرد شدنتان هنگام خواب نشود. این پتوها بسیار زیبا و جذاب هستند، بافتی نرم و مخملی دارند و در رنگ های زیبا و طرح های مختلف تولید میشوند. جنس پتوهای افرا از الیاف میکروفایبر است که هیچ گونه حساسیت و آلرژی برای شخص ایجاد نمیکند. این پتو در سایزهای یک نفره و دو نفره موجود است و به دلیل بافت نرم آن به زیبایی روی تخت مینشیند، پتو افرا به سادگی تا میشود و حمل آن آسان است. از این مدل پتو برای نوزادان نیز استفاده میشود، چراکه ضد حساسیت هستند و آسیبی به پوست نوزادتان وارد نمیکنند. این پتوها علاوه بر طرح ساده، در طرح های چاپی و برجسته هم موجود هستند. شما میتوانید پتوی مرغوب افرا را از فروشنده معتبر (که عرضه پتوی آنها مستقیم باشد) به قیمت درب کارخانه خریداری کنید.

عرضه مستقیم پتو لیلیان مدل پارمیس

عرضه مستقیم پتو لیلیان مدل پارمیس

همانطور که میدانید تفاوت قیمتی بسیاری در خرید از عرضه مستقیم تا خرید از مغازه و فروشنده است، در عرضه مستقیم پتو لیلیان مدل پارمیس شما میتوانید به سهولت پتویتان را با قیمت کارخانه خریداری کنید؛ در چنین خریدی هیچ گونه دلالی در میان فروشنده و خریدار نیست و شما فقط هزینه خود پتو را میدهید. همچنین در موقعیت های خاص مانند فروش ویژه پتو لیلیان مدل پارمیس، میتوانید با قیمت مناسب تری پتوی خود را تهیه کنید، مزیت دیگر این مدل خرید وجود انتخاب های زیادی است که در دسترس شما قرار میگیرید، شما به راحتی میتوانید طرح و رنگ مورد نظرتان را تهیه فرمایید. انواع مختلفی از پتو لیلیان طرح دار گرفته تا افرا، پارمیس و هزاران زیر شاخه دیگر از این برند محبوب در سایت دیبافت وجود دارد که شما میتوانید پس از مطالعه ویژگی های آنها، اقدام به خرید کنید.

1

  1. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما مطالب سایت بسیار کارآمد و مفید است لطفا مطالب بیشتری در مورد محصول در سایتتون بذارید و همچنین در مورد مبلغ تحویل محصول و قیمت نیز در سایت توضیحاتی قرار بدید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما