فروش ویژه پتو نیکو بافت یزد مدل برلیان

شما راجع به پتو های برلیان یزد چقدر اطلاعات دارید؟ در مورد کیفیت و ویژگی های پتو برلیان چه می دانید؟ در مورد نحوه سفارش و خرید عمده پتو برلیان چه می دانید؟

پتو پریما یزد
پتو از گذشته تا کنون نقش مهمی در زندگی ما ایرانی ها داشته است. شاید خیلی از مردم جهان از پتو فقط به عنوان رو اندازی زمان خواب استفاده کنند؛ اما ما ایرانی ها از پتو به جز در زمان خواب شبانه در موارد دیگری هم استفاده کرده و می کنیم. یکی از مثال های آن کرسی است، در گذشته با لحاف های سنگین قدیمی کرسی های خود را درست می کردیم، اما امروزه که دیگر کسی از آن لحاف ها درست نمی کند و انواع و اقسام پتو با ابعاد گوناگون در بازار فراوان است، کسانی که همیشه کرسی آن ها مهیا است، از پتو برای آماده کردن آن استفاده می کنند.
استفاده دیگری که از پتو می کنیم، زمان بیماری ها است. اگر خدایی نکرده شما یا یکی از اعضای خانواده شما بیمار شوید، پتو تنها چیزی است که با استراحت کردن در آن احساس بهتری به شما دست خواهد داد. همه ما وقتی بیمار می شویم، باید بیشتر از قبل استراحت کنیم؛ آرامش و راحتی زمان استراحت را پتو برای ما فراهم می کند. متأسفانه این روز ها که این بیماری منحوس کرونا تمام دنیا را گرفته است و در مدت این دو سال خیلی از افراد جامعه به آن مبتلا شده اند، پتو های با کیفیت نیز بیشتر توانسته اند که فواید و کیفیت خود را نشان بدهند.

محافظت در مقابل خستگی پتو پریما یزد
همه افرادی که به کرونا مبتلا می شوند، به استراحتی طولانی نیاز دارند، چرا که قوای جسمانی آن ها به طور چشمگیری کم می شود و هیچ جایی برای استراحت کردن بهتر از یک تخت خواب گرم و نرم نیست. تأمین گرمی و نرمی مکان استراحت ما به وسیله پتویمان انجام می شود. وقتی که ما به تخت خواب خود می رویم، فرقی نمی کند که بیمار باشیم یا سالم، پتوی همه ما شب هنگام با گرما و لطافت خودش ما را به جای نگرانی، استرس و فکر کردن به تمام مشکلات و سختی های روزمره، به خوابی آرام و شیرین دعوت می کند.

ایجاد آرامش هنگام خواب
خیلی از افرادی که افسردگی یا مشکل روحی دارند، در تمام طول روز استرس های شدیدی را تحمل می کنند یا به شدت غصه می خورند. این افراد با داشتن پتویی مناسب در شب می توانند خواب راحت و دل نشینی داشته باشند. شاید باور این جمله برای شما سخت باشد، اما این یک واقعیت است که این گونه افراد اگر شب هنگام با یک پتو، آرام تر و با کیفیت مناسب بخوابند، روز بعد میزان استرس ها و ناراحتی های آن ها به طور قابل توجهی کاهش پیدا می کند. این افراد می توانند از خواب مناسب به عنوان یک راه درمانی برای خود استفاده کنند؛ چرا این حرف را می زنیم؟ به دلیل اینکه تحقیقات نشان داده اند کسانی که در شب با پتویی که تمامی فاکتور های لازم را دارد، می خوابند، وجود پتو روی بدن آن ها باعث ترشح دو هورمون آرامش بخش و نشاط آور در بدن آن ها خواهد شد. همین هورمون ها می توانند حال روز بعد انسان را چه بیمار باشد و چه سالم کاملاً متحول کند، چون باعث می شود که فرد ناراحتی و استرس خیلی کمتری داشته باشد. از طرفی این ها هورمون های شادی بخش هستند و باعث می شوند فرد روز شاد تری را نسبت به بقیه روز ها بگذراند. افرادی که مشکلات و سختی های روزمره آن ها را کلافه می کند یا افرادی که دچار افسردگی ها یا بدخلقی های بعد از ابتلا به بیماری کرونا شده اند که این موارد در بین مردم بسیار شایع بوده است، با خرید پتویی مناسب که خواب آن ها را آرام تر و با کیفیت تر کند، می توانند تا حد زیادی حال خود را هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روحی بهتر کنند.

منظم خوابیدن با پتو پریما یزد
تأثیرات پتو بر داشتن خواب منظم و با کیفیت، بعد از آن تأثیر خواب منظم و با کیفیت بر زندگی و سلامتی ما یک فرآیند زنجیره وار است. پتو کمک می کند تا ما بهتر، آرام تر، منظم تر و با کیفیت تر بخوابیم. این حرف را هزاران مقاله علمی و تحقیقات پزشکی تأیید می کنند و آن سمت خواب با کیفیت و مناسب بر سلامت پوست، مو، سیستم ایمنی، قلب، وزن و بسیاری دیگر از اندام های بدن ما و موارد مربوط به بدن ما اثر مثبت می گذارد.
مسلم است که برعکس آن نیز اتفاق می افتد و خواب بی کیفیت و نا منظم تأثیر مخرب بر تمام موارد گفته شده و حتی سلامت روحی ما می گذارد.
آیا شما اصلاً فکرش را هم می کردید پتویی که هر شب از آن استفاده می کردید تا این حد بر سلامت جسم و روان شما تأثیر گذار باشد؟ حالا که یک وسیله معمولی که در خانه همه ما هست تا این اندازه بر سلامتی ما اثر گذار است، چرا سعی نکنیم بهترین نوع آن را نداشته باشیم تا به سلامتی خود کمک خیلی بیشتری کنیم.
در ادامه این مطلب چندی از ویژگی هایی که یک پتوی مناسب باید داشته باشد را برای شما بیان خواهیم کرد، به علاوه یکی از با کیفیت ترین پتو هایی که شما می توانید تهیه کنید را به شما معرفی می کنیم.
اگر شما بخواهید خواب با کیفیت و راحتی داشته باشید، باید پتویی با شرایط زیر تهیه نمایید.

پتو پریما پتویی گرم با ضخامت کافی پتویی گرم با ضخامت کافی بخرید

پتویی که گرمای مناسبی ایجاد می کند، خریداری نمایید. برای اینکه پتو گرمای مناسبی ایجاد کند، اول از همه نوع الیاف پتو و سپس ضخامت پتو حائز اهمیت هستند. الیاف پتو تا حد زیادی تعیین کننده گرمایی که ایجاد می کند، است. برخی الیاف قابلیت گردش هوا در خود را دارند که باعث می شود میزان دمای محیط بر میزان گرمایی که پتو برای بدن فرد ایجاد می کند، تأثیر مستقیم بگذارد. اگر دمای محیطی که شما در آن خوابیده اید زیاد باشد، گرمای پتو کمتر و اگر دمای محیط شما کم باشد، پتو گرمای بیشتری ایجاد می کند. شاید این ها برای شما باور کردنی نیست، چون که پتو دستگاه یا انسان نیست که متوجه میزان دما شود، اما نکته ماجرا در همان الیاف پتو است که برایتان گفتیم، الیافی که قابلیت گردش هوا در آن ها وجود داشته باشد، به صورت یک رخداد طبیعی این تنظیم دما در آن ها انجام می شود.

ضخامت پتو پریما یزد
ضخامت هر نوع منسوجی مثل لباس و پتو نیز در میزان گرمای آن تأثیر زیادی دارد. تی لباس که نازک باشد، بپوشید احساس سرما خواهید کرد، چه برسد به پتو که خود برای تأمین گرما تولید می شود. البته نسل جدیدی از پتو تحت عنوان پتو های ژله ای وجود دارند که اغلب این پتو برای دو مورد استفاده طراحی و تولید شده اند. اول برای افرادی که دائماً باید پتویی دور خود پیچیده باشند تا از انجام کار های روزمره خود مثل تماشای تلویزیون، کار با موبایل، مطالعه و… لذت ببرند. مسلم است که نمی توانند از پتو های ضخیم و سنگینی که جهت استراحت و خواب شبانه تولید شده اند، استفاده کنند. در این مواقع پتو های سبک تر که ضخامت کمتری هم داشته باشند، مفید تر هستند، تولید کنندگان محترم طی ایده ای جالب پتو های ژله ای را برای استفاده در چنین مواردی تولید کرده اند.

استفاده در فصول گرم از پتو پریما یزد
مورد دوم برای استفاده در فصل های گرم سال که هوا خودش گرم است و نیازی نیست ما با لباس، بخاری یا پتو خودمان را گرم کنیم، اما برای خوابیدن و استراحت به رواندازی مناسب نیاز داریم. اصلاً وجود پتو روی انسان زمان خواب شبانه یکی از واجبات است. فرقی نمی کند که تابستان باشد یا زمستان، هم برای تأثیراتی که برای خواب مناسب دارد و هم احساس امنیتی که در زمان خواب به ما انسان ها می دهد. حتماً همه شما منظور این کلام ما را درک می کنید، خیلی از ما زمانی که شب برای خواب به رخت خوابمان می رویم، اگر پتو روی بدن ما را نپوشاند، انگار چیزی کم داریم و تا پتو را روی خود نیاندازیم، خوابی آسوده نخواهیم داشت. اکثر ما این نیاز را در زمان خواب شبانه داریم، ولی از طرفی نمی توانیم پتو های ضخیم تری که مناسب فصل زمستان هستند را در گرمای تابستان استفاده کنیم، مخصوصاً در نقاط گرمسیری که اصلاً استفاده از پتو های ضخیم در تابستان دیوانگی به حساب می آید ولی خب فرد تا پتو نداشته باشد، خوابش نمی برد. در این جاست که همین پتو های نازک تر ژله ای بسیار کارآمد خواهند بود. نمونه های ژله ای پتو برلیان وجود دارند که در عین اینکه ضخامت مناسبی جهت استفاده در فصل بهار و تابستان را دارند، بسیار زیبا و خوش رنگ نیز هستند.

پتو پریما یزد پتویی با کیفیت

پتویی با کیفیت بخرید

برای خرید پتوی با کیفیت در خصوص کارخانه تولید کننده، تجهیزات کارخانه، الیافی که استفاده می کند، رضایت و عدم رضایت مشتریان از آن پتو تحقیق کنید.
باید بگوییم که کارخانه نیکو بافت یزد که تولید کننده انواع پتو برلیان است، یکی از معتبرترین و خوش نام ترین کارخانه های حوزه تولید این منسوج در ایران است. این کارخانه حتی در بین کشورهای دیگر نیز نام خوشی دارد، چرا که بسیاری از محصولات تولیدی نیکو بافت از جمله پتو برلیان به خارج از ایران صادر می شوند. این کارخانه از تجهیزاتی مدرن، کارکنانی دلسوز و زحمت کش و بهترین مواد اولیه برای تولیدات خود بهره می برد که مهم ترین آن ها مواد اولیه باشد. شما اگر بهترین تجهیزات را با متخصص ترین افراد داشته باشید، اما مواد اولیه نا مرغوب و بی کیفیت برای تولید یک کالا به آن ها بدهید، قطعاً یک محصول با کیفیت دریافت نخواهید کرد. تجهیزات و متخصص تأثیر زیادی در نحوه تولید محصول دارند و می توانند کیفیت یک محصول را بالا بیاورند، اما اگر ماده اولیه بی کیفیتی در اختیار داشته باشند، کار زیادی از دستشان بر نمی آید.
کارخانه نیکو بافت برای تولید تمام محصولات خود از متریال درجه یک استفاده می کند. این کارخانه هیچ وقت حتی مواد درجه دو برای تولیدات خود استفاده نکرده است. همین مواد اولیه، تجهیزات و تیم قوی باعث شده است کارخانه نیکو بافت پتویی با کیفیت فوق العاده تولید کند. پتو های برلیان بالاترین ماندگاری، طول عمر و کیفیت ممکن را دارند.

پتو برلیان پریما پتویی زیبا

پتویی زیبا بخرید

اگر پتویی که استفاده می کنید خوش نقش و نگار باشد و رنگ زیبایی هم داشته باشد، به نظر خودتان شما میل بیشتری نسبت به تخت خواب خود و نسبت به خوابیدن پیدا نخواهید کرد؟
ما انسان ها همگی علاقه وافری به زیبایی داریم، اگر رخت خواب ما به قدری زیبا باشد که ما را ترغیب کند به سراغش برویم، مطمئن باشید که خوابی منظم و به موقع خواهید داشت. این موضوع به خصوص در نوجوانان و کودکان بیشتر شایع است، چون همیشه آن ها میل زیادی به استفاده از وسایلی زیبایی که در اتاقشان هست دارند، اگر پتویی زیبا داشته باشند، باعث می شود که آن ها ترغیب به خوابیدن شوند. پتو های برلیان با هر نوع و ابعادی که تولید می شوند، دارای طرح هایی بی نظیر و رنگ هایی تماشایی هستند. تنوع رنگ و طرح پتو های برلیان بسیار زیاد است تا انتخاب شما را با هر سلیقه ای که دارید راحت تر کند، در عین تنوع زیاد، طرح های این پتو هیچ کدام شبیه به طرح های تولیدی های دیگر نیستند.

پتویی نرم و لطیف با نیکوبافت پریما مدل برلیان

پتویی نرم و لطیف بخرید

نرمی و لطافت پتو نیز مثل زیبایی آن تأثیر زیادی در علاقه پیدا کردن انسان به رخت خوابش دارد. همه ما پتویی که لطافت بیشتری داشته باشد را به پتویی خشن و زبر ترجیح می دهیم. پتو های برلیان بسیار نرم هستند، لطافت این پتو مثال زدنی است، مخصوصاً مدل های گل برجسته آن ها بسیار نرم و زیبا هستند.
در آخر در خصوص انواع و ابعاد پتو های برلیان برایتان توضیح خواهیم داد.
پتو های برلیان انواع ساده و تک رنگ، گل برجسته تک رنگ، طرح دار ساده، گل برجسته طرح دار و … هستند.
همه این پتو ها دارای انواع یک نفره و دو نفره هستند. مدل های نوجوان این پتو نیز تولید می شوند، با طرح، رنگ و ابعاد مناسب برای این رده سنی که بسیار هم مورد استقبال آن ها واقع شده اند.
ابعاد پتو برلیان تک نفره 160 در 220 سانتی متر مربع و ابعاد دو نفره آن ها 220 در 240 سانتی متر مربع است.
وزن پتو های برلیان یک نفره 3 کیلو گرم و وزن دو نفره آن ها 4 کیلو گرم است.

نحوه خرید پتو نیکو بافت برلیان یزد

نحوه خرید پتو نیکو بافت برلیان یزد

حتماً برای خرید پتو های برلیان به افراد معتبر مراجعه فرمایید. برای خرید انواع مختلف این پتو با هر تعدادی می توانید با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما