مرکز فروش پتو مینک یک نفره پیام

با ترویج تکنولوژی تجارت الکترونیک بیشتر مردم کشور عزیزمان ایران و سایر مردم جهان تمایل به این قضیه دارند که خرید و فروش ها و معاملات تجاری خود را بر پایه اینترنت و در فضای مجازی انجام دهند. بر همین اساس گروه تولیدی پتو مینک یک نفره پیام، همواره تمهیداتی را فراهم نموده است تا با دسترسی به کانال ها و رسانه های مجازی از قبیل واتس اپ، تلگرام و اینستاگرام معاملات مالی خود را انجام دهند.
با شکل گرفتن یک تیم نرم افزاری قوی که تشکیل شده است از سایت های اینترنتی فروش پتو مینک یک نفره پیام و برنامه کاربردی مجازی که بر پایه وب است، گروه تولیدی پتو مینک یک نفره پیام توانایی این امر را دارد که با ارسال پیام های سفارشیتان از طریق فضای مجازی اعم از واتساپ، درخواست خود را به ثبت رسانده و پس از تائید توسط واحد فروش و پشتیبانی در اسرع وقت بتوانید، پتوهای سفارشیتان را دریافت نمایید. کارخانه و مراکز فروش پتو مینک یک نفره پیام، به عنوان پرفروش ترین و ارزان ترین تولید کننده پتوی مینک یک نفره پیام، با دارا بودن رتبه کیفی بسیار زیاد در سطح کشور، توانسته است جدیدترین محصولات خود را که پتو مینک یک نفره پیام است، توسط مراکز وسایت های مربوطه معتبر، عرضه کند. پتو مینک یک نفره پیام، قابل عرضه در رنگ های متنوع و در سایزهای یک نفره و دو نفره است.

پتو مینک یک نفره پیام

پتو مینک یک نفره پیام در امر فروش به بازارهای داخلی و حتی جهانی و ارسال محصولات به تمامی نقاط جغرافیایی، مورد استقبال تجار و بازرگانان بسیار زیادی قرار گرفته است. ارائه قیمت فروش عمده و تولیدی کارخانه تولید پتو مینک یک نفره پیام برای خرید عمده، میتواند روشی برای آن باشد که بتوانید این محصول را با ارزان ترین قیمت، تهیه کنید. ارسال پتو مینک یک نفره پیام را برای کلیه شهرها و کشورها فراهم نموده ایم که بتوانیم همکاری های بی واسطه ای و طولانی مدتی را با شما به سرانجام برسانیم. گروه تولیدی پتوی مینک یک نفره پیام با دارا بودن یک تیم نرم افزاری قوی، سعی در ترویج فروش اینترنتی و تکنولوژِی تجارت الکترونیک و رواج خرید و فروش اینترنتی و تراکنش های مالی بر پایه وب را داشته است. با تحقیق در سایت های مختلف و معتبر میتوانید به راحتی مراکز فروش حضوری را به همراه آدرس پیداکرده و برای خرید محصول مدنظر مراجعه کنید. شما خریداران محترم میتوانید با بازدید از سایت های رسمی و معتبر و عضو شدن در کانال های اجتماعی مجازی یا با ارسال پیام از طریق برنامه های فضای مجازی، پتو مینک یک نفره پیام مدنظر خود را سفارش دهید و مدیریت این مراکز فروش پتو مینک یک نفره پیام، سفارش شما را به ثبت رسانده و میتوانید خریدی مقرون به صرفه را تجربه کنید.
خرید اینترنتی پتو مینک یک نفره پیام، برای خریدارانی که قصد صرفه جویی در وقت و هزینه خود را دارند، میسر و امکان پذیر شده است. پتوهای مینک یک نفره پیام برای افرادی که به سرما حساسیت زیادی دارند، بهترین انتخاب است. پتوهای مینک یک نفره پیام دارای پرز و موی بلند هستند که هوا در بین آن باقی میماند. بنابراین عایق خوبی برای دمای بدن هستند.

ویژگی های پتو مینک یک نفره پیام

ویژگی های پتو مینک یک نفره پیام

پتو مینک یک نفره پیام که گروه های تولیدی زرین اقدام به تولید آنها میکنند؛ از باکیفیت ترین و درجه یک ترین نخ و الیافِ بسیار زیبا، شکیل، لطیف و نرم تهیه شده و مناسب برای هدیه، جهیزیه، خانگی و سازمان های ویژه بوده که با قیمتی بسیار مقرون به صرفه و مناسب، مورد پسند مشتریان با سلیقه است. پتوهای مینک یک نفره پیام جزو پرفروش ترین پتوهای مورد استفاده در سطح کشور است که به عنوان یک کالای خواب بسیار محبوب ، هم کاربرد زیادی دارند هم، به عنوان روتختی نیز مورد استفاده قرار میگیرد تا به اتاق یک جلوه بسیار زیبا بدهد. ما تولید پتو مینک یک نفره پیام را در همه ابعاد، رنگ ها، سبک ها و پارچه ها در برنامه کاری همیشگی خود قرار داده ایم. پتوهای مینک یک نفره پیام ما با پارچه های با کیفیت عالی ساخته شده اند.

پتوی مینک یک نفره پیام، یکی از انواع پتو موجود در بازار است که با بهترین الیاف پشم، اکریلیک، پلی استر یا مخلوط آنها با کیفیت بالا تهیه میشود. کارخانه های تولیدی پتو مینک یک نفره پیام با استفاده از فناوری های روز دنیا، انواع پتو مینک یک نفره پیام را برای مصارف مختلف، طراحی و روانه بازار میکند. پتوهای مینک یک نفره پیام را در رنگ ها و نقش های متفاوت میتوانید تهیه کنید. استفاده از این پتوها در خانه ها، هتل ها و مراکز اقامتی و… نمونه هایی از موارد کاربردی پتو مینک یک نفره پیام است. نکات مهم در خرید انواع پتو مینک یک نفره پیام به دلیل اینکه انواع مدل ها از بهترین الیاف تهیه میشوند، قابلیت نگهداری گرما را دارند و بسیار نرم و راحت هستند. پتو مینک یک نفره پیام تقریبا سبک هستند و به راحتی امکان ملافه شدن دارند و ناراحتی برای خریداران محترم ایجاد نمیکنند. خرید انواع پتو مینک یک نفره پیام به عنوان یک روانداز ایده آل برای مسافرت هم، به شما عزیزان پیشنهاد میشود. اگر میخواهید یک روز را در طبیعت بگذرانید، حتماً یک یا چند عدد از پتوهای مینک یک نفره پیام را با خود به همراه داشته باشید. آنچه مهم است، این است که زمانی که میخواهید برای خرید پتو مینک یک نفره پیام اقدام کنید، شاید بهتر باشد چند نکته مهم را در نظر بگیرید. قیمت پتو مینک یک نفره پیام، اولین نکته مهم قابل توجه است. البته نباید فراموش کنید که خرید پتو مینک یک نفره پیام در درجه اول باید بر اساس نیاز فرد انجام شود.

ویژگی های پتو مینک یک نفره پیام

قابل توجه است که کیفیت پتوها هم اهمیت دارد؛ اما انواع پتوهای مینک یک نفره پیام، اعم از ساده و طرح دار ساده، کیفیت لازم را دارند و شما باید درباره قیمت خرید، از قبل برنامه ریزی داشته باشید. در خرید انواع پتو مینک یک نفره پیام باکیفیت و پرطرفدار حتماً به طرح و نقش های آنها هم دقت کنید. برخی تمایل دارند پتو مینک یک نفره پیام را به عنوان روتختی خریداری کنند که لازم است رنگ آن با رنگ دکوراسیون اتاق، سازگار باشد. پتوهای مینک یک نفره پیام از دسته پتوهای نمدی است که با دستگاه هایی به نام مینک، سطح پتو را به صورت خز مانند تبدیل میکنند و در نهایت با ماشین آلات مخصوصی، مشاهده میکنیم جلای ویژه ای در این مدل پتوها ایجاد میشود. از این نوع پتوها در اردوگاه ها و ارگان های نظامی، استفاده زیادی میشود.

ویژگی های پتو مینک یک نفره پیام

پتو مینک پیام، پتویی است که پس از تولید پتوی نمدی، تحت عملیات دستگاه دیگری بنام مینک قرار میگیرد. عملیات مینک پرزهای سطح پتو نمدی را برمیدارد و خز مانند نموده و طی عملیات حرارتی، لطافت، براقیت و جلای خاصی به پتو مینک یک نفره پیام میدهد. از مشخصات پتو مینک یک نفره پیام، میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
زیر دست، نرم و لطیف وگرم است.
عایق حرارتی کمتری نسبت به پتو نمدی است .
در حوادث طبیعی مثل زلزله و سیل، جهت استفاده خانوار آسیب دیده استفاده میشود.
قابل استفاده در سرماهای زیاد است و همچنین، جهت استفاده نیروهای مسلح مطلوب است.
برای زیرانداز و روانداز نیز، کارایی بسیار زیادی دارد.
ضد حساسیت بوده و دارای استقامت بسیار بالایی است.
قابل شستشو بوده و دارای رنگ ثابت تا دمای ۴۰ درجه سانتیگراد است.
دقت در خارزنی پتو بسیار بالا بوده و با بهترین کیفیت به دست مشتریان محترم میرسد.
بسته بندی بسیار شکیلی دارد و با دقت با نوار دوزی ساتن به دست مشتریان محترم میرسد.
در مجموع، هدف ما رضایت مشتری و ارایه باکیفیت ترین محصول به بازار است.

راهنمای خرید پتوی پشمی

راهنمای خرید پتوی پشمی

پتو پشمی شاید از نظر رویه خود کمی به نسبت مدل های پنبه ای و الیاف مصنوعی زبرتر و سنگین تر باشد، اما از نظر گرمایی واقعا پتوی قابل اعتمادی است و قطعا پتوی پشمی را در فصل های سرد به شما پیشنهاد میکنیم. پشم از جمله متریالی است که گرما را به خوبی در خود نگه میدارد و به همین دلیل نیز توصیه میکنیم اگر خیلی سرمایی هستید، حتما به سراغ خرید پتوهای پشمی برای خود و خانواده محترمتان بروید اما یادتان باشد اگر از بیماری های پوستی و تنفسی رنج میبرید، این نوع از پتوها نمیتواند برایتان گزینه مناسبی باشد. آقایان محترم بیشتر با این پتو سر و کار داشته‌اند! چون در زمان خدمت سربازی اکثرا از پتوی پشمی استفاده میکردند. به این خاطر هم است که در واقع این جنس پشم، گرما را به خوبی در خود نگه می‌دارد به طوری که هنگام استفاده اصلا احساس سرما نخواهید کرد.

قابل توجه است که پتوی پشمی مقداری زبرتر از مدل‌ های پنبه‌ای و الیاف مصنوعی است. پس مادران محترم باید دقت کنند که از این پتوها برای کودکشان به هیچ عنوان استفاده‌ نکنند، چون پوست لطیف آنها را اذیت خواهد کرد. از جمله گرم ترین پتو‌ها در انتخاب افراد، پتوهای پشمی است که نسبت به سرما خیلی حساس هستند. به علت خاصیت و ویژگی‌های که پشم دارد، میتواند گرما را به خوبی در خود محبوس کند که این موضوع میتواند دلیلی برای انتخاب افرادی که سرمایی هستند باشد. البته قابل ذکر است که پتوهای پشمی نسبت به نوع پنبه ای و یا پتوهای که با الیاف مصنوعی هستند اندکی زبرتر و سنگین تر نیز هستند. با این اوصافی که ذکر شد، استفاده از این پتوها برای بچه‌ها و افرادی که پوست حساس و بیماری های پوستی دارند به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

اطلاعاتی کاربردی درباره پتو تک لایه ای

اطلاعاتی کاربردی درباره پتو تک لایه ای

پتوهای تک لایه بسیار سبک و کم حجم هستند و فضای کمی را اشغال میکنند؛ معمولا پتوهای تک لایه از الیاف مصنوعی تولید شده و پرز میدهند. عمر کوتاهی نیز دارند، اما گزینه بسیار مناسبی برای استفاده روزانه به شمار می آیند. پتوهای تک لایه معمولا قیمت ارزانی دارند. استفاده از پتو تک لایه ای، به عنوان زیر انداز، مانع نفوذ رطوبت محیط به ویژه زمین مرطوب به بدن میشود. پتو تک لایه در تغییرات ناگهانی آب و هوا میتواند جان شما را از سرما، باد و باران حفظ کند. از پتوی تک لایه میتوان برای حمل افراد آسیب دیده به‌جای یک برانکارد استفاده کرد. به‌ جای اینکه پتوهای قدیمی خود را دور بیندازید، ‌میتوانید از آنها برای تمیز کردن سطوح استفاده کنید. اگر کپسول آتش‌نشانی در دسترس نباشد، با استفاده از پتو تک لایه میتوان آتش را در مقیاس کوچک مهار کرد. از آنجایی که پتوهای تک لایه سبک هستند و به راحتی در ماشین لباس‌شویی جا میشوند از این جهت خیالتان راحت باشد که نکات بهداشتی آن را نیز به راحتی میتوان رعایت کرد. بیشتر پتوهای تک لایه را میتوان به راحتی با ماشین لباسشویی و خشک کن تمیز کرد. اما برخی از آنها الزامات شست و شوی بسیار خاصی دارند، بنابراین اگر ساده‌ ترین و راحت‌ ترین گزینه تمیز کردن را میخواهید، قبل از خرید پتوی تک لایه، حتماً دستورالعمل‌های شست و شو را بررسی کنید. پتو تک لایه ویژگی و کاربرد خاص خود را دارد و نباید آن را به حساب نامرغوب بودنش گذاشت و برای تشخیص نوع مرغوب و نامرغوب در هرگروه از پتوها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

استقامت پرزها از حد معمول کمتر نباشد یعنی چنانچه با دست یا کشش معمولی کشیده شود از پتو جدا نشود و همچنین ضخامت ظاهری آن متناسب با وزن پتو است. پتوهایی که با وجود سبکی وزن، ضخیم به نظر می آیند معمولاً پس از شست و شو ضخامت ظاهری را از دست داده و تغییر حالت میدهند. تراکم واقعی پرز، وقتی است که پتو “توپر” احساس شود.

ویژگی پتوهای تک لایه به شرح زیر است

ویژگی پتوهای تک لایه به شرح زیر است

تهیه شده از پارچه مرغوب
بسیار نرم و گرم
دارای ابعاد مناسب
نازکتر از پتو های معمولی
قیمت مناسب تر از پتو های معمولی
طراحی بسیار زیبا
تنوع در رنگ و طرح
بسیار سبک
ضدالکتریسیته
قابل شست و شو آسان با دست یا لباسشویی
جاگیری بسیار کم
تهیه شده از نخ پلی استر
مناسب پوست های حساس

قیمت باور نکردنی انواع پتو مینک یک نفره پیام

رنگ ثابت

در مرحله اول مهم ترین مسئله مهمی که باید به آن دقت کنید این است که فقط پتوهای تک لایه را که دارای قابلیت شست و شو با ماشین لباسشویی هستند را به این شیوه شست و شو دهید. باید بیاد داشته باشید که بعد از شستن پتوی تک لایه، آن را در مقابل نور خورشید خشک کنید. با توجه به ویژگی های خاص این پتوهای تک لایه، نباید از هر مواد شوینده ای برای شستن آن استفاده نمود. از پهن کردن و استفاده از پتوهای تک لایه در مکان هایی که خاک در آن محل وجود دارد خودداری نمایید چنانچه خاک به پتو بچسبد به سختی تمیز میشود. باید توجه داشته باشید که پتوی تک لایه، یک کیف نگهدارنده قابل حمل داشته باشد تا در مواقعی که از آن برای مدت طولانی استفاده نکردید، آن را تمیز نگهداری کنید.

قیمت باور نکردنی انواع پتو مینک یک نفره پیام

قیمت باور نکردنی انواع پتو مینک یک نفره پیام

با توجه به فروش عمده و دریافت سفارشات تولید به صورت زیاد این گروه تولیدی پتو مینک یک نفره پیام همواره بر این اصل، هدفمند است تا با تعیین قیمت پتوهای مینک پیام، در رنج ها و عیارهای ریالی متناسب با انواع بودجه های اقشار گوناگون جامعه، متناسب ترین و مقرون به صرفه ترین قیمت ها را بر روی پتو های مینک پیام خود، اعمال نماید تا هم میزان فروش خود افزوده و هم سهم قابل توجهی از نیاز بازار عمده فروشان را مرتفع نماید. مبنای فعالیت تجاری این گروه تولیدی پتو مینک، براساس عمده فروشی است، این گروه تولیدی همواره بر این اصل پایبند است تا با قیمت گذاری بر روی پتوهای مینک یک نفره پیام مجموعه خود، در رنج ها و حدود ارزان همواره محصولی را به خط تولید انبوه برساند که دارای قیمت هایی ارزنده و کمتر از عرف بازار باشد و هم توان های مالی گوناگون را پشتیبانی نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما