مشخصات شگفت انگیز پتوهای لیلیان بافت یزد

آیا از مشخصات شگفت انگیز پتو های لیلیان بافت یزد اطلاعاتی دارید؟ آیا انواع مختلف محصولات این کارخانه تولیدکننده کالا خواب را می شناسید؟
از آنجایی که پتو یکی از کالای اساسی زندگی بشر است، پس باید در انتخاب درست آن توجه بسیاری شود. با انتخاب پتوی لیلیان بافت یزد کیفیت خواب خود را افزایش دهیم، ما کیفیت خواب شما را با تولید بهترین کالای خواب یعنی پتوی لیلیان بافت یزد تضمین میکنیم زیرا به دنبال آسایش و رفاه حال مصرف کنندگان عزیز هستیم. چراکه مصرف کننده و رضایت او برای ما در درجه اول قرار دارد، پس ما بدون شک کالای تولید کردیم که با هیچ یک از کالاهای رقیبش مگر خودش قابل قیاس نیست.

پتو لیلیان بافت یزد

پتوها از اهمیت بالایی برخوردار هستند و زمینه خوابی راحت همراه با آسایش و آرامش را برای ما به ارمغان می ‌آورند؛ حالا اگر این پتوها از کیفیت منحصر به فردی برخوردار باشند به نظر شما چه سودی را برای مصرف کننده خواهد شد؟
پتوی لیلیان بافت یزد در نوع خود پتویی منحصر به فرد با قابلیت بالا و بهترین گزینه برای مصرف کنندگان است. شرکت ما با یک شعار همیشگی پیش میروند، درست انتخاب کنیم و درست زندگی کنیم و ما نیز با مرغوب ترین و باکیفیت ترین محصولات اولیه بهترین پتو را در اختیار مصرف کننده قرار میدهیم و شما هم با بهترین انتخاب، که همان پتوی لیلیان بافت یزد است؛ زندگی سالم را برای خود و خانواده به ارمغان آورید. ما در راستای تولید مناسب ترین پتو، پتوی لیلیان بافت یزد تمام تلاش خود را میگذاریم تا بتوانیم بهترین خدمت را به هموطنان ارائه دهیم

معرفی انواع پتوهای شرکت لیلیان بافت یزد

معرفی انواع پتوهای شرکت لیلیان بافت یزد

تنوع و زیبایی محصولات لیلیان بافت یزد آنقدر زیاد است که پاسخگوی سلایق مختلف است؛ در ادامه به انواع مدل های این کارخانه بافت کالا خواب اشاره خواهیم کرد:
– پتو ابریشم لیلیان
– پتو برجسته لیلیان
– پتو ترنج لیلان
– پتو گلبافت لیلیان
– پتو لیلیان تک رنگ
– پتو لیلیان طلایی

انواع محصولات این صنف تولیدی در اندازه و ابعاد یک نفره و دونفره تولید و آماده عرضه به بازار است و افراد مطابق، با نیاز خود میتوانند هر نوعی را که میخواهند خریداری کنند. طرح و رنگ های پتوهای لیلیان بافت یزد متنوع و گوناگون است و هر فرد با هر سلیقه و انتخابی، طرفدار این پتوهای با کیفیت است. در ادامه به ویژگی برخی از پتوهای تولیدی لیلیان بافت یزد میپردازیم.
پتو گل برجسته لیلیان مدل سوپر برجسته از جمله پتوهای پیشنهادی برای متقاضیان است، زیرا این پتو با طرح ها و رنگ های مختلف باعث شده که جایگاه خوبی در بین پتوهای لیلیان داشته باشد. در ساخت این پتوها از بروزترین تکنولوژی های دنیا استفاده میشود. این پتو با دارا بودن تنوع فراوان باعث شده که خود را با هر سلیقه ای همگام کند.
در میان پتوهای لیلیان پتو دونفره برجسته لیلیان میتواند گزینه مناسبی برای مصرف کنندگان عزیز باشد. با ویژگی هایی همچون: اندازه ۲۲۰ در۲۴۰ سانتی متر، یک لایه، طرح برجسته، دوردوزی، بسته بندی دسته دار مقوایی و قابل شست و شو. وجود چنین تنوع محصولی در خصوص پتوهای لیلیان میتواند سبب برتری آن نسبت به نمونه های موجود در بازار باشد؛ این مدل پتو رنگ بندی های متنوعی دارد که از جمله آنها میتوان موارد زیر را نام برد: صورتی، قهوه ای، زرشکی، نارنجی، آبی، فیروزه ای، آبی تیره، گردویی و… که این رنگ ‌بندی بسیار زیبا و متنوع باعث شده به سلیقه های مختلف به درستی پاسخ دهد.

پتو طلایی لیلیان بافت یزد

پتو طلایی لیلیان بافت یزد

از خصوصیات پتو لیلیان طلایی برجسته دو نفره میتوان به موارد زیر اشاره کرد: این پتو با دارا بودن بافتی نرم و لطیف باعث شده است که به پوست هیچ آسیبی نرسد و هیچ گونه حساسیتی برای شما ایجاد نمیکند و بهترین گزینه برای افرادی است که پوست حساسی دارند، این پتو دارای طرح ها و رنگ های متنوع زیبای زیادی است که میتوانید انتخاب های بیشتری داشته باشید و این تولیدی با در نظر گرفتن سلیقه های مختلف مشتریان محصولات بروز و متنوعی را ارائه میدهد. این پتوها به گونه ای طراحی شده اند که برای فصل های سرد سال بسیار مناسب و گرم هستند و در عین حال قابلیت استفاده برای تمام فصول سال را نیز دارند با استانداردهای روز دنیا و با کیفیت بسیار بالایی تولید شده اند و به صورت دو لایه هستند و از هرگونه حساسیت در بدن جلوگیری میکنند.

پتو لیلیان تک رنگ

پتو لیلیان تک رنگ

منسوجات این کارخانه به دلیل طراحی جذاب و منحصر به فرد و تک رنگ بودن مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. پتو لیلیان تک رنگ در انواع مدل ها، سایزها، طرح ها و رنگ ها مختلف تولید میشود که در میان سایزهای مختلف سایز ۲۲۰ در ۱۶۰ سانتی متر، پرفروش ترین سایز است، این پتوها با دارا بودن مشخصات بسیار با کیفیت و منحصر به فردی که دارند باعث شده است که مورد توجه مشتریان با سلیقه های مختلف قرار بگیرند؛ از ویژگی های این کالا تک رنگ سایز ۲۲۰ در ۱۶۰ سانتی متر، میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
پتو تک رنگ، سایز ۲۲۰ در ۱۶۰ سانتی متر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین تنوع رنگ و طرح بسیار فراوانی دارد که این موارد سبب محبوبیت این کالای خواب شده است. این پتوها با دارا بودن ضخامت بالا و گرمابخشی زیاد بهترین گزینه برای فصول سرد سال هستند؛ این پتوها همچنین دوام بسیار بالایی دارند.

تنوع رنگ در پتو لیلیان
پتو لیلیان تک رنگ با قابلیت شست و شوی بالا باعث شده است که در هنگام شست و شو از کیفیت آن کاسته نشود و زیبایی خود را حفظ کند. مزایا و کیفیت بالای پتوی تک رنگ لیلیان و همچنین قیمت مناسب این پتو سبب شده که با تمامی بودجه ها سازگاری پیدا کند و گزینه مناسبی برای سبد خرید مشتریان باشد؛ تمامی موارد گفته شده سبب پرطرفدار بودن این محصول شده است. بدون شک این پتو گزینه مناسبی برای خرید است. در زمینه صادرات هم بسیار مناسب است، زیرا قیمت پایینی دارد. در عین کیفیت بالا، بنابر این خریداران را به سود دهی خواهد رساند.
با توجه به اینکه پتو یکی از کالاهای مصرفی خانوارها است. پس افراد زیادی به عنوان خریدار برای خریدن آن اقدام میکنند که زمینه مناسبی را برای فعالیت افراد و شرکت های سازنده ایجاد میکند و سبب اشتغال زایی میشود و از این طریق به اقتصاد کشور کمک میکند.

تهیه پتو لیلیان به صورت عمده

تهیه پتو لیلیان به صورت عمده

پتوی لیلیان با سطح کیفیت بالا و رعایت استانداردهای روز و با در نظر گرفتن سلیقه های مختلف میتواند بهترین گزینه برای انتخاب باشد و فروش عالی را در بازارهای خارجی و داخلی ایجاد کند که خریده عمده پتو لیلیان خود به نفع خریداران محترم است؛ زیرا باعث صرفه جویی در هزینه های آنها میشود، شما میتوانید این پتو را به صورت مستقیم درب کارخانه و غیر مستقیم اینترنتی تهیه کنید. از آنجایی که تولیدی لیلیان بافت یزد تولیدات خود را با قیمت مناسبی به فروش میرساند، درهای سود بسیار را به روی شما باز میکند. در حال حاضر پتوهای لیلیان بافت یزد در بین کشورهای همسایه مانند بازارهای عراق بسیار پرطرفدار هستند. بنابر این تجارت در عرصه پتو و با پتوهای لیلیان بافت یزد قطعا به نتایج مثبتی ختم خواهد شد، لیلیان در زمینه تولید انواع پتوها و سایر کالاهای خواب به دلیل کیفیت بالا و رعایت استانداردهای جهانی توانسته از محبوبیت بالای برخوردار باشد و به دلیل متقاضی فراوان و عرضه در بازار توانسته جایگاه بسیار خوبی داشته باشد و در تولید پتو و سایر کالاهای خواب از سایر رقبا پیشتاز باشد. این گروه صنعتی به دلیل حجم بالایی از متقاضی باعث شده است که به تولید انبوهی از کالاهای خواب با کیفیت بالا و با متدهای روز بپردازد.

راهکارهای موثری برای خرید پتو

راهکارهای موثری برای خرید پتو

پتو هم مانند بسیاری از کالاها دارای انواع مختلفی است که انتخاب کردن آن به سلایق خریداران محترم بستگی دارد. البته شما نیز باید دانش انتخاب یک پتوی مناسب را داشته باشید، تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. بر همین اساس طرح و رنگ و سایز پتو از اهمیت بالایی برخوردار است. ما باید با در نظر گرفتن نکاتی، مناسب ترین انتخاب را داشته باشیم. باید رنگی را انتخاب کنیم که با نگاه کردن به آن قبل از خواب به آرامش برسیم؛ مانند رنگ های خنثی و سایر رنگ ها … نیز با ابعاد اتاق ما همخوانی داشته باشد. همچنین برای سنین مختلف باید از پتویی که مناسب سن و روحیه آنها است استفاده شود، مانند پتوهای کودک، نوجوان که طرح های متناسب با سن آنها دارند. پتوی لیلیان با تولید طرح ها و رنگ ها و سایزهای مختلف این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است که بتوانند پتوی مناسب خود را به راحتی پیدا کنند، یک پتوی خوب باید قابلیت این را داشته باشد که به راحتی شست و شو داده شود. پتوی لیلیان با کیفیت بالا و تهیه شده از بهترین الیاف به راحتی شست و شو داده میشود و با استفاده از مواد شوینده هیچ گونه تغییر در رنگ و کیفیت آن دیده نمیشود. طول عمر بالایی دارد و شما با خیال راحت میتوانید پتوی خود را شست و شو دهید. پتو لیلیان با ضخامت بالا و تولید شده از با کیفیت ترین الیاف باعث گرم نگه داشتن شما و جلوگیری از حساسیت های پوستی میکند. از آنجایی که پتو کالای پر مصرفی است، انتخاب درست آن بسیار اهمیت دارد که لیلیان با تولید پتوهایی با استاندارد بالا پاسخگو تمامی دوستان عزیز است.

موارد مهم برای نگهداری از این محصول

موارد مهم برای نگهداری از این محصول

پتوها به طور معمول به علت شست و شوی نادرست و نگهداری غیر اصولی از آنها، آسیب میبینند و در نتیجه آن عمر این محصولات کاهش می یابد اما با فهمیدن و رعایت مواردی میتوان از این کار جلوگیری کرد. شست و شوی پتو کار سختی است و همچنین هر بار شست و شوی آن به شدت به این محصول آسیب میزند، پس از شستن پر تکرار پتوها خودداری کرده و تنها در مواقع لزوم این کار را انجام دهید. برای شستن پتو بهتر است به خشکشویی مراجعه کنید؛ اما اگر قصد داشتید خودتان این کار را انجام دهید از آب سرد و حداکثر ولرم استفاده کنید. بهتر است برای شست و شو از مایع شوینده استفاده کنید، مهم ترین اصل در شست و شوی پتوها آب کشی است،آبکشی باید تا جایی انجام شود که ذره ای کف باقی نماند. همچنین استفاده از یک ملحفه میتواند به سالم ماندن این محصول کمک کند. ملحفه از گرد و خاک گرفتن پتو جلوگیری میکند و همچنین سبب حفظ گرما در پتو میشود. محلی که قرار است پتو در آنجا قرار گیرد، بررسی شود. زیرا هیچ چیز مانند نگهداری در محل نمناک نمیتواند به آنها آسیب بزند. پتوها را بعد از بازه زمانی خارج کرده و دوباره تا بزنید تا محل تا زدن تان جا نیندازد. پتو را با حرارت بسیار زیاد یا زیر نور مستقیم خورشید خشک نکنید. این کار باعث رنگ پریدگی پتو میشود. هنگام پهن کردن پتو بر روی بند رخت توجه کنید که چین و چروکی روی پتو نباشد تا پتو صاف و مرتب خشک شود تا به دلیل چروک شدن نیازی به اتو کشی نداشته باشد. زیرا اتو کشی خود باعث آسیب به پتو میشود. همچنین برای اطمینان از خشک شدن پتو میتوانید بعد از آنکه آب پتو از آن خارج شد، پتو را در میان یک حوله بپیچید و فشار دهید و بار دیگر آن را بر روی بند پهن کنید. در بازه زمان هایی که قصد داشتید خانه را مرتب کنید، پتوها را آویزان کنید و اجازه دهید سرزنده شوند. با رعایت نکات گفته شده میتوان عمر پتوهای خود را افزایش دهید. شرکت تولیدی لیلیان بافت یزد، همیشه به دنبال این است که بتواند با تولید با کیفیت ترین کالاها بهترین خدمت را به مشتریان ارائه دهد.

1

  1. سلام بسیار از سفارشم از سایت شما راضی بودم اگر چه من قبلا از مراکز خرید سطح شهر به صورت حضوری خرید می کردم اما بعد از خرید از مجموعه شما متوجه این شدم که محصولم را می توانم با قیمت عالی و در بازه زمانی کم بخرم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما